Asistenti nákupu

Zaměstnavatel: Toplac s.r.o.

Místo výkonu práce: Benátky nad Jizerou

Platové ohodnocení: 18 000 Kč / měsíc

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Referenční číslo ÚP: 13365840782

Poslední aktualizace: 14.11.2017

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce:
Pražská č.p. 657
Benátky nad Jizerou II
294 71 Benátky nad Jizerou 1

Prvotní kontakt: telefonicky: 602 289 337 (8-15:30 hod.), e-mail: marcela.sedlackova@toplac.cz

Pracovní náplň: kompletace a odesílání objednávek materiálu a zboží, zodpovídání za plynulé zásobování, přejímka zboží, kontrola dodávek a potvrzování dokumentů. Aktivní komunikace s dodavateli z ČR i zahraničí. Poradenství a podpora zákazníků i spolupráce s obchodním a technickým týmem. Podpora vedení nákupu a zajištění poptávek po zboží a přepravě. Samostatné plnění operativních úkolů a projektů.

Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání nejlépe v ekonomickém směru, pokročilá znalost AJ nebo NJ, velmi dobrá znalost práce na PC (aktivní uživatelská znalost MS Office), schopnost řídit a plánovat práci, vynikající komunikační dovednosti, příjemné vystupování, organizační schopnosti, vysokou zodpovědnost a pracovní nasazení, schopnost empatie, trpělivost, odolnost vůči stresu, samostatnost, loajalitu k firmě a aktivní přístup k práci (časová flexibilita). Řidičský průkaz sk.B. Praxe na obdobné pozici výhodou.

Zaměstnanecké výhody: zázemí stabilní společnosti a příjemné pracovní prostředí, mobilní telefon, možnost seberealizace, 5 týdnů dovolené, stravenky a příspěvek na penzijní pojištění.

Kontakt

Kontaktní osoba: Marcela Sedláčková

Telefon: +420 602 289 337

E-mail: marcela.sedlackova@toplac.cz

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat 16.12.2017
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů